İşte Benim Stilim Dicle Turgal Kimdir, Kaç Yaşında

İŞTE BENİM STİLİM DİCLE TURGAL KİMDİR?


İşte Benim Stilim 6.sezon yarışması 8 şubatta başlıyor. Yeni sezonda yeni yarışmacılar ile ekranda olacak olan moda-tarz-stil yarışması İşte Benim Stilim 6.sezon yarışmacılarından birisi de Dicle Turgal oldu. 14 yarışmacının büyük ödül ve yılın en tarz kadını ünvanı için ter dökeceği yarışmada moda ile ilgili bir isim Dicle Turgal da yer alıyor. Peki Dicle Turgal kimdir, Dicle Turgal kaç yaşında...  İşte merak edilen sorulan cevabı, işte Dicle Turgal biyografisi ve fotoğrafları...
2016 İşte Benim Stilim 6.sezon yeni yarışmacıları ile 8 şubat pazartesi günü tv8 ekranlarında...
Dicle Turgal Kimdir?Dicle Turgal, 1 Şubat 1981 İstanbul doğumludur..Marmara Üniversitesinden mezun olmuştur.
Dicle Turgal Styling Danışmanlığı yapıyor. Güzel yarışmacı bir çok ünlü isimle çalışmış. Ayrıca kendi bloğundan da yazılarını paylaşıyor. Doğal sporlar parkur yürüyüşleri ve yüzmek en sevdiği aktiviteler arasında...
Dicle Turgal kendisini, sıcak ve samimi bir yapıya sahip, bir kova burcu kadını olarak  stil sahibi olarak tanımlıyor.
İşte Benim Stilim yarışmasına katılma nedeni olarak, hedeflediği gelecek planlarında bu yarışmanın ona bir basamak olacağını ve gelecek zamanlarda geriye baktığında geçmişte kalan güzel bir renk olacağını düşünüyor. 


İşte Dicle Turgal fotoğrafları..





İŞTE BENİM STİLİM 2016 YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
İşte Benim Stilim Dicle Turgal
İşte Benim Bahar Candan
İşte Benim Stilim Melike Çamlıoğlu
İşte Benim Stilim Tuğba İldiz
İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
İşte Benim Stilim Meral Avcı
İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
İşte Benim Stilim Esin Çepni
İşte Benim Stilim Dilara Rabiya Yaşar
İşte Benim Stilim Zeynep Vuran
İşte Benim Stilim Özge Sarı

 dicle turgal kim, dicle turgal biyografisi, dicle turgal resimleri, işte benim stilim dicle turgal kaç yaşında,işte benim stilim dicle turgal sevgilisi, işte benim stilim dicle turgal instagram
ileri
« Prev Post
YENİ VE ÖNCEKİ KONULAR
ileri Post »
Thanks for your comment