İşte Benim Stilim Melike Çamlıoğlu Kimdir, Kaç Yaşında


İŞTE BENİM STİLİM MELİKE ÇAMLIOĞLU KİMDİR?

İşte Benim Stilim 6.sezonu ile 8 şubat pazartesi günü Tv8 ekranlarında başlıyor. Yeni sezonda yeni yarışmacıları ile kaldığı yerden devam edecek olan İşte Benim Stilim bakalım kaybettiği izleici kitlesini geri kazanabilecek mi? Yeni sezonda işte benim stilim podyumunda yürüyecek isimlerden birisi de Bahar Candan. Bahar Candan eski işte benim stilim şimdiki Survivor yarışmacısı Nihal Candan'ın kız kardeşi. Daha önce işte benim stilim podyumunda Nihal Candan'ın şovunda sahne almıştı. Şimdi ise işte benim stilim yarışmasında ter dökecek... Peki Bahar Candan kimdir, kaç yaşındadır., işte biyografisi...

Melike Çamlıoğlu Kimdir?
Melike Çamlıoğlu Yaşı:19
Melike Çamlıoğlu Boyu: -
Melike Çamlıoğlu Kilosu: -

19 Mart 1997 yılında Ankara Keçiören'de doğan yarışmacı doğumlu olan Melike Çamlıoglu'nun annesi İzmir Tireli'dir. Güzel yarışmacının bir kız kardeşi vardır.

İşte Benim Stilim MelikeTire Öğretmen Lisesi'ni bitirmiş ardından da Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat Yönetimi bölümünde eğitimine devam etmektedir. Ayrıca özel bir kurumundan spikerlik eğitimi almıştır.
Melike Çamlıoğlu gezmeyi çok sevdiğini söylüyor ve Türk kahvesi vazgeçilmezleri arasında...
Moda tarzı olarak da, "Herkesin modası kendine" anlayışını savunuyor.

Melike Çamlıoğlu Fotoğrafları:





İŞTE BENİM STİLİM 2016 YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
İşte Benim Stilim Dicle Turgal
İşte Benim Bahar Candan
İşte Benim Stilim Melike Çamlıoğlu
İşte Benim Stilim Tuğba İldiz
İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
İşte Benim Stilim Meral Avcı
İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
İşte Benim Stilim Esin Çepni
İşte Benim Stilim Dilara Rabiya Yaşar
İşte Benim Stilim Zeynep Vuran
İşte Benim Stilim Özge Sarı

ibs melike camlioglu, iste benim stilim melike çamlıoğlu kimdir, işte benim stilim melike çamlıoğlu kaç yaşında, melike çamlıoğlu sevgilisi, melike çamlıoğlu boyu, melike çamlıoğlu kilosu
ileri
« Prev Post
YENİ VE ÖNCEKİ KONULAR
ileri Post »
Thanks for your comment