Üniversite sınavı ne zaman, YGS 2016 başvurusu nasıl Yapılır

                               Üniversite sınavı ne zaman, YGS 2016 başvurusu nasıl Yapılır




ÖSYS BAŞVURU İŞLEMLERİ İLE İLGİLİ DETAYLI BİLGİ İÇİN TIKLAYINIZ

Sınav Tarihi: 13.03.2016
Başvuru Tarihleri: 06.01.2016 - 20.01.2016

Sonuç Açıklkör Tarihi: 25.03.2016


2016 Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sistemine müracaat işlemleri nasıl yapılacak?2016-ÖSYS müracaatları 

2 aşamadan oluşmaktadır:1) Aday bilgilerinin ÖSYM Aday İşlemleri Sistemine işlenmesi ve onay kodunun sisteme girilmesi 

(Başvuru işlemi)2) Sınav/sınavsız geçiş ücretinin yatırılması (Başvurunun tamamlanması)

2016-ÖSYS müracaat işlemlerinde yapılan aşağıdaki yenilikler yapılmıştır:1) 

Başvuru işlemi yapıldıktan nihayetra imtihan/sınavsız geçiş ücreti yatırılacaktır. 

Başvurusunu bir müracaat merkezinden veya ÖSYM'nin internet adresinden bireysel olarak yapan adaylar, 

daha nihayetra rehberda yer alan bilgiler doğrultusunda müracaat süresi dahilinde imtihan/sınavsız geçiş ücretini yatırarak müracaatlarını tamamlayacaklardır.2) 

Milli Eğitim Bakanlığına bağlı (MEB) bağlı bir ortaöğretim kurumdan mezun olanların/olacakların eğitim bilgileri, MEB e-mektep sisteminden elektronik ortamda 

ÖSYM Aday İşlemleri Sistemine aktarılacak, adaylar bu bilgilerini müracaat ekranında görebileceklerdir.3) 

MEB e-mektep sisteminde eğitim bilgisi olmayanlardan

 ÖSYM Aday İşlemleri Sisteminde eğitim bilgisi bulunanların eğitim bilgileri, MEB e-mektep verilerine ahenklu olması körcıyla ekte yer alan Alan/Dal Dönüşüm Tablosu doğrultusunda güncellenmiştir.

Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi 

(ÖSYM) tarafından düzenlenen YGS-LYS heyecanı başlıyor.

 Yapılan açıklamalarda YGS-LYS müracaat ve imtihan tarihleri belli oldu. 

Yüksek Öğretime Geçiş Sınavı müracaat koşullarına utaraf öğrencilerimiz, imtihan müracaatlarını kabul eden herhangi bir ortaöğretim kurumundan veya 

ÖSYM'nin internet sayfasından "Yüksek Öğretime Geçiş Sınavı (YGS) Başvuru Formu" alabileceklerdir



ileri
« Prev Post
YENİ VE ÖNCEKİ KONULAR
ileri Post »
Thanks for your comment