Bugünü Bekledim

Ben dileklerimi bu güne sakladım. Yeni ay’ ın o muhteşem başlangıç enerjisine…
2013 benim için zor bir yıl oldu birçok anlamda. Kimin için hep kolaylık vardı ki? Sağlığımız, gücümüz yerinde olsun; yeniden, yeniden, yeniden başlarız…
Siz vardınız 2013’te :) Hep yanımdaydınız. Sevginizle, ilginizle, dualarınızla, desteğinizle hep buradaydınız. Daha güzel ne olabilir?
Uzun zamandır teşekkür etmek için fırsat kollarken, madem yeri geldi dillendireyim: Her fırsatta bana uğradığınız için, teşekkürleriniz için, takdirleriniz için, mutluluklarınızı paylaştığınız için, yayınları beğenip paylaşarak bloğumuzu daha
 
yukarılara taşıdığınız için ve daha birçok şey için çok teşekkür ederim. Elleriniz, okuyan gözleriniz, sevgi dolu yüreğiniz dert görmesin inşallah.
Bugün aydınlık günlerinizin başlangıcı olsun.
Sağlığınız her gün biraz daha iyiye gitsin. Neşeli, keyifli dakikalarınız giderek daha fazla yer kaplasın gününüzde.
devamını oku»
ileri
« Prev Post
YENİ VE ÖNCEKİ KONULAR
ileri Post »
Thanks for your comment