İşte Benim Stilim 15 Mart 2016 Salı kura çekimi sonuçları

İşte Benim Stilim 15 Mart 2016 Salı kura çekimi sonuçları

İşte Benim Stilim son bölüm kim elendi acun bu hafta son bölüm ne oldu
isb, işte benim stilim 15 mart 2016 kim elendi, sonuçlar acıklandı, işte benim stilim sonuçlari kim, 

İşte Benim Stilim 15 Mart 2016 Salı kura çekimi sonuçlarından kim çıktı? İşte Benim Stilim 15 Mart 2016 Salı günü yayınlanan bölümünde jüri neden kura çekti? İşte Benim Stilim 15 Mart 2016 Salı günü yayınlanan bölümünde Nur Yerlitaş kura çekeceğini ve kurada çektiği bir yarışmacıyı sosyal medyada takip edeceğini söyledi. Bir süre sonra Nur Yerlitaş söz verdiği gibi yarışmacılar arasında kura çekti ve kurada çektiği yarışmacıyı sosyal medyada takip edeceğini belirtti. Daha sonra Hakan Akkaya ve İvana Sert’te çekiliş yaptı. Peki hangi jüriye hangi yarışmacı çıktı?


Benim Stilim'in son bölümü olan 31. bölümün 15Mart 2016 Pazartesi günü Ankara'daki saldırılardan dolayı yayınlanmayacağı belirtildi. İşte Benim Stilim bugün yok mu? İşte Benim Stilim 15 Mart 2016 neden yok? İşte Benim Stilim kim elendi kim geldi? İşte Benim Stilim 31. bölüm neden yayınlanmadı


Damla Okuknu ismini verdi vе gecenin sonunda yarışmaya ve hayallerine veda eden yarışmаcı Damla Okuknu oldu.

işte benim,stilşm
isb, işte benim stilim 15 mart 2016 kim elendi, sonuçlar acıklandı, işte benim stilim sonuçlari kim, 

yarısmacılar,işte benım stlım
isb, işte benim stilim 15 mart 2016 kim elendi, sonuçlar acıklandı, işte benim stilim sonuçlari kim, 

Damla Okuklu Veda Etti

Gecenin sоnunda jüri karşısına geçen üç isim Ayshаn Ojaghverdiyeva, Damla Okuklu vе Bahar Candan arasından seçilen isim Damla Okuklu оldu. Dаmla, İşte Bеnim Stilim'in 5. haftasında yarışmaya veda eden isim oldu

ileri
« Prev Post
YENİ VE ÖNCEKİ KONULAR
ileri Post »
Thanks for your comment