Bastille: 'İnsanların yanlış kanıtlayan bir yıl yaşadım'

Bastille: 'İnsanların yanlış kanıtlayan bir yıl yaşadım'


On iki ay önce, onun bant sadece İngilizler bir koltuk verildi. Şimdi, Bad Blood dünya çapındaki başarısından sonra, Dan Smith'in grubu dört ödül için aday gösterilir. Ama gönülsüz bir pop yıldızı yapar

seçim 'nin kayıt stüdyosu peri ışıkları ve platin diskler ile süslenmiş ve güney Londra'da bir toplu konut dibinde, bir Tesco Express arkasında yer almaktadır. Öğlen önce böyle bir yerde bir grup bulmak için alışılmadık ama burada Bastille Güney Afrika'da 25.000 hayranları için oynadıktan sonra 04:00 aşağı dokundu, 09:00 altındadır.

"Herhalde bir orta öğleden sonra şekerleme ihtiyacınız olacak," Bastille adlı 26 yaşındaki solisti, söz yazarı ve ortak yapımcısı Dan Smith bildirir. "Küçük bir çocuk gibi."

Tanıştığımız ilk kez olarak, bir yıl önce geçen yılki Brit ödül . Profesör Yeşil ve Naughty Boy labelmates olarak Smith, aynı masada oturuyordu, onun koltuk iki etiket yöneticileri arasında sıkışmış oldu. Hayatının zaman sahip değil. "Ben ne o gece sana dedi ben özellikle orada olmak istemedim olduğunu düşünüyorum," diye gülüyor. "Ben nedeniyle benim kontrolüm dışında nedenlerle oldu. Orada tek başına, hem de."

Dört parçalı Avrupa'da turneye olmuştu, ve Smith Londra'ya uçmak için etiket sadece nakit kadar güdük olur. Ama çok 12 ay içinde değiştirebilirsiniz. Bastille ilk albümü - gitar pop bir, görkemli noirish ve çoğunlukla gitar-free take - İngiltere'de daha yarım milyondan fazla kopya sattı ve geçen yılki büyük dijital LP olmuş. Onların tek Pompeii 2m satış için dünya çapında albüm başlığı, bir düzine ülkede ilk 10'a vurdu.
Bu yıl tüm grup yaptıkları nedeniyle konum kısmen, İngilizler törenine katılacak ve onlar konum kısmen ödül için aday Yılın İngiliz albümü ve İngiliz Grubu olmak üzere dört kategoride.
Smith muses, "Orada söylenecek bir şey var" "Geçen yıl tüm bizim için gitmek ödemek istiyorum nasıl, ve bu yıl dört kez aday ediyoruz."
Tüm söyledim, bu geçen yılki görünmedi bir grup için kötü değil 2013 anket BBC Sound , ya da geçen yılki İngilizler Critics 'Choice Favorilerime arasında, ve her nasılsa İngiliz pop 1Xtra destek yoluyla görünmelidir geçerli varsayım kaçınmakla veya X Factor, ve İngiliz alternatif müzik acı insular, tastemaker onaylı doğu Londra devresi üzerinden gelmesi gerekir. Öyle olsa bile, Smith yapılacak ödül de o kadar schmoozing olacak düşüktür.
"Bir grup olmanın ziynet çoğu tamamen aşağılayıcı buluyorum," diyor.
Gibi?
"'We dünyanın en şanslı insanlarız ve bir iş değil en saçma işi' ama rekor mağaza imza gibi şeyler vardır, bu ihtar edelim" diyor. "Bazı büyük müzik markete gidin ve size arkasında kendinizi utandıracak büyük afiş ile bir masanın arkasında oturup. Ve onlar hep, başarısız olmadan, gerçekten yüksek sesle albümü koydu."
Blithe daha utangaç, Smith, aynı zamanda onun başarısını kavrayamadı değil isteksiz, bombalanmasını mütevazı. Pompeii şu anda Billboard grafik koşarak Of - sahip olan ve son zamanlarda ABD'de 1m satış bariyer geçti - O bu senaryo "sadece ülkenin boyutunu gösterir" o zaman, "saçma" olduğunu ilk söylüyor.
Kendimi iyi yapıyor gurur duyar ama o olmak tamam onu ​​güven verici bulmak, sadece onun tarzı değil, görünüyor. "Diğer insanlarla röportajlar Okuma, ben onları söylemek bakın: 'Ben istediğim büyük olması bizim grup için', ama bu büyük olan bir grupta olmak bizim bir hırs asla buydu şimdiye kadar nasıl benim zihin çalışmaları geliyor. Ben hırslı olmanın yanlış bir şey yok. bunu şaşırtıcı buluyorum, ama biz değiliz. "Daha Smith gibi isteksiz pop yıldızı rolüyle bahsediyor ki, daha Bastille en suratsız pop klostrofobik tonu mantıklı. Grubun ilk tanıtım fotoğrafları biri, bazı araziden yalnız Smith gösteriyor - Wimbledon Common, diye açıklıyor - O başka bir yerde olmayı tercih ederim gibi bakıyor. O fotoğrafı neler olduğunu açıklamak için sorulduğunda, o bir yüz çeker. "Ben sadece bizim fotoğraf veya video olmak istemedim," diye açıklıyor. "Doğu Londra 'Ooh anonim olalım' bir şekilde, ben rahatsız oldu şeyler vardı çünkü. Yüzden geri itmek için denemek istiyorum değil."
O sadece biraz soğuk baktı. "Ben glandüler ateş şiddetle hasta oldu."

ileri
« Prev Post
YENİ VE ÖNCEKİ KONULAR
ileri Post »
Thanks for your comment