Bir Kadına Nasıl Bir Hediye Alınır?

Sevgililer günü,Kadınlar Günü, Doğum Günü, Evlilik Yıl Dönümü derken hediye konusunda biz erkekler sıkıntıya düşeriz. Böyle özel günlerde hediye almak konusunda en çok sıkıntıya düşenlerden birisi de benim. Ne alsam, ne almalıyım, nasıl bir hediye günün anlam ve önemine uygun düşer diye düşünmekten çıkmaza girdiğim zamanlar olur.

''Kadınlar ne ister?'' sorusuna cevap verebilsek nasıl bir hediye ile mutlu olacağını da bulabiliriz. Etrafımda yaklaşık 20 kadına sordum ve hepsinin samimi olarak cevap vermesini istedim. ''En çok hangi hediyeye mutlu olursunuz?''

20 kadının 17'si ''tektaş'' diyerek cevapladı , diğer 3 kişi tevazu gösterip '' sevdiğim ne alırsa onunla mutlu olurum'' dedi.

Bu durumda bana da tektaş almak üzere bir kuyumcunun yolu göründü. Kuyumcu arkadaşıma gidip tektaş yüzünlere, pırlanta yüzüklere baktım. Sağolsun arkadaşım ziyadesiyle ilgilendi. Vitrininde bulunanları tek tek gösterip özelliklerini sıraladı. Tektaş yüzükler, Pırlanta yüzükler, pırlanta beştaş yüzükler derken hediye almaya ayırdığım vaktimin çoğunluğunu burada geçirdim.

Kuyumcu arkadaşımın dükkanında başka bir arkadaşım ile karşılaştım. Kendisininde hediye baktığını ama fiyatların pahalı olduğunu söyledi. İnternet üzerinden alacağını, internette fiyatların daha makul olduğunu belirtti. İnternetle bu kadar haşır neşir olmama rağmen hiç aklıma gelmemişti.

Eve gelip arama motorlarını kullanarak aramalar yaptım, fiyatlarına baktım.

Meğer internette hediye yüzük için ne çok aramalar yapılıyormuş. Google'ın en çok arananlar listesine baktığımda şaşırdım. En çok aranan kelimeler pırlanta, tektaş, pırlanta tektaş, pırlanta beştaş gibi kelimelermiş.

İnternetten Hediye Alırken Nelere Dikkat Etmeliyiz?


  • Hediyeyi vereceğimiz günden en az 4-5 gün önce siparişimizi vermiş olmalıyız ki herhangi bir aksilik çıkmasın.



  • Alış-verişi yapacağımız sitenin güvenli olup olmadığını, güvenli ödeme seçenekleri kullanıp kullanmadığını kontrol etmeliyiz ki dolandırılmayalım. Dolandırıcılar böyle özel günleri fırsat bilerek günü birlik sitelerde sahte satışlar yapabiliyorlar.



  • Ücretsiz kargo seçeneği olan sitelerden alış-veriş yapmak kargo ücretinden tasarruf sağlayacaktır.



  • Sitenin iade şartlarını mutlaka okuyunuz. Aldığınız hediyeyi geri iade etmeniz yada değiştirmeniz gerekirse neler yapmanız gerektiğini bilmelisiniz.



  • Eğer aldığınız hediye tektaş, pırlanta gibi bir ürünse garanti süresini, satış sonrası tamir ve temizlik şartlarını araştırın.



  • Aklınıza takılan soruları alış-veriş yapacağınız sitenin iletişim bölümünden mail yoluyla yada telefon hattını arayarak sorun.


Hediye almak kolay iş değilmiş.
ileri
« Prev Post
YENİ VE ÖNCEKİ KONULAR
ileri Post »
Thanks for your comment