Template Monster Premium Ürünleri Kazananlar Belli Oldu!


Template Monster sponsorluğunda gerçekleştirdiğimiz çekilişte tema kazanan talihliler belli oldu. Umduğum kadar talep görmedi ama yine de okurlarımdan 3 kişiye kaliteli birer hediye vermenin mutluluğunu yaşıyorum.

Aşağıda mail adresleri bulunan kişiler istedikleri temayı almaya hak kazandılar.

Template Monster yetkilisi mail adreslerinizden sizlere ulaşıp kazandığınız temayı ve detaylı bilgiyi ulaştıracaktır.


48248 numaralı şablonu kazanmak istiyorum. Arkadaşımlar beraber bir oyun sitesi açacağız bir önceki mesajımda mail adresi bildirmeyi unutmuşum. berkecan13@hotmail.com



Portfolyo sitemi kurmak için #44020 nolu temayı istiyorum.
mail adresim iletisim@dostbiri.com

#47780 numarları şablonu kazanmak istiyorum. Çünkü yeni bir oyun sitesi projem var ve bu şablonu kullanmak istiyorum.
ekremozturk1997@gmail.com

Kazananları tebrik ederim.
İyi günlerde kullanmaları dileklerimle...

Template Monster firmasına da bu güzel çekilişimize sponsor olduğu için teşekkür ederim.

Vural Egemen Sarıgöz


ileri
« Prev Post
YENİ VE ÖNCEKİ KONULAR
ileri Post »
Thanks for your comment